Kordue Lesimo
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kordue Lesimo

Kordue Lesimo! Hier begint de magie!
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Snooker] Masters

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Birre
Admin
Birre


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 27

[Snooker] Masters Empty
BerichtOnderwerp: [Snooker] Masters   [Snooker] Masters Emptydo jan 14, 2010 10:02 pm

Ronnie O'Sullivan als eerste naar halve finale Masters snooker

Titelverdediger Ronnie O'Sullivan heeft zich donderdag in Wembley als eerste voor de halve finales van het Masters snooker geplaatst. De 34-jarige Engelsman versloeg zijn landgenoot Peter Ebdon met 6-3.
'The Rocket' hoefde niet zijn beste snooker boven te halen. 'Zoals gewoonlijk miste ik te veel ballen, maar Ebdon heeft de kansen niet benut', reageerde de nummer een van de wereld.

'Lange pots blijven een probleem voor mij. Ik train er zelfs niet meer op. Als het na zeventien jaar professioneel snooker nog niet lukt, heeft dat toch geen zin meer.'

'Ongeacht ik hier win of verlies, ik zal niet als favoriet naar het WK in Sheffield trekken. Ik heb de laatste tijd immers weer problemen om me te blijven concentreren in langere wedstrijden. Daarom ook dat ik zo snel speel. Dan is het tenminste gauw afgelopen.'

O'Sullivan kan het toernooi een vijfde keer winnen. Hij was al de beste in 1995, 2005, 2007 en 2009. In de halve finales staat hij tegenover de winnaar van het duel tussen de Engelsman Shaun Murphy en de Welshman Mark Williams, de winnaar van 1998 en 2003.

Kwartfinales (best of 11):

Ronnie O'Sullivan (Eng/1) - Peter Ebdon (Eng/14) 6-3
92(92)-34, 76(53)-19, 95(74)-0, 97-22, 37-70, 62(54)-73, 97-12, 1-65, 106(106)-32.


@Sportwereld
Terug naar boven Ga naar beneden
https://korduelesimo.actieforum.com
 
[Snooker] Masters
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kordue Lesimo :: Fun :: Sport-
Ga naar: